Wyjazd integracyjno-turystyczny do Łeby klasy II b

W czwartek, 7 czerwca zaraz po lekcjach uczniowie klasy IIb wraz z panią Edytą Pyszką wyjechali na trzydniową wycieczkę do Łeby. Po dwugodzinnej podróży uczniowie zakwaterowali się w pięknej Villi Stawros, która zauroczyła nas swoją ciepłą atmosferą. Po obejrzeniu całej posiadłości poszliśmy na zakupy, a wieczorem uczniowie przyrządzili grilla. Przy wspólnym stole na świeżym powietrzu patrząc na mecze piłki nożnej kolegów, a także słuchając kultowej muzyki, mogliśmy wszyscy odetchnąć i na chwilkę poczuć przedsmak wakacji.

W piątkowy poranek po zjedzeniu pysznej jajecznicy i sprzątnięciu kuchni wyszliśmy naprzeciw meleksom, które zawiozły nas przed Wydmę Łącką. Spacerem po pięknym parku z niecierpliwością czekaliśmy na odsłonę wydm. Była to nie lada wyprawa. Wspinaczka pod górę wydmy, a następnie przejście wzdłuż wytyczonej trasy było wyzwaniem. Doszliśmy do plaży mogąc odetchnąć świeżym powietrzem nasyconym jodem.

Liczne zabawy nad brzegiem Bałtyku były dla uczniów na pewno niezapomniane…

Droga powrotna z wydm prowadziła brzegiem morza i liczy sobie siedem kilometrów. W tym czasie mogliśmy podziwiać piękno natury parku Słowińskiego.

Po powrocie z wydm uczniowie wraz z panią Edytą wybrali się do centrum Łeby gdzie mieli czas wolny, aby zjeść pyszny posiłek, pospacerować i odpocząć po całodniowej wędrówce nad brzegiem kanału Łebskeigo. Także w tym dniu przyjechały pani Anna Walendziak oraz pani Anna Chrapkowska. Gdy już w pełnym składzie powróciliśmy do Villi kilkoro uczniów wraz z opiekunami wybrali się po produkty do sklepu. Wieczorem wspólnie zjedliśmy pysznego arbuza, pograliśmy w gry, a niektórzy wyciszali się przed meczem towarzyskim Polska-Chile, który oczywiście musieli obejrzeć nasi najbardziej zagorzali fani. W tym dniu uczniowie naszej szkoły zrobili dwadzieścia kilometrów!

W sobotę po śniadaniu wyruszyliśmy na krótki spacer do zamku nad morzem z 1907 roku, gdzie podziwialiśmy ptactwo, piękną plaże oraz architekturę hotelu Neptun. W drodze powrotnej uczniowie mieli czas wolny na zjedzenie pysznego gofra, lodów i innych przysmaków, które oferuje miasto. Po południu wyruszyliśmy z pięknej i słonecznej Łeby rozmyślając po drodze o pięknych widokach i o tym jakie to szczęście być w klasie IIb.

Serdeczne podziękowania dla pani Edyty Pyszki, pani Anny Walendziak oraz pani Anny Chrapkowskiej za poświęcony czas i zaangażowanie w troskę i bezpieczeństwo naszych uczniów.